onsdag 4 juni 2008

Snart så...

Alltså jag vet inte vad som hände.
Igår blev det lite utgång, och idag var jag i full färd med att boka hotell och sondera terrängen i USA litegranna inför resan om två veckor.
Det är verkligen sinnessjukt. Las Vegas om fjorton dagar. Helikopterflyg över Grand Canyon, barndomsdrömmar skall uppfyllas på Disneyland i Los Angeles och jag är redan i extas!
Allting är bokat nu, så imorgon bör jag kunna få på mig dojjorna.
Undrar bara vad jag ska klä mig i? Vad klär man sig i?
Mjukisbyxor lär ju bli lite varmt? Måste man köpa bananahammocks?
Jag är ju för bövelen pank. Flyg till LV är ingen pannkaka alltså.
Men jag är definitivt en pank-aka nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

men nikipicki, jag lånar gärna din klänning om jag kommer i den (då jag inte är en size 0 modell). Ska in till stan i helgen och kika en sista gång, om jag kommer hem tomhänt ringer jag dig snabbare än blixten! :)