måndag 2 juni 2008

Dag 1. Eller vad som borde vara dag 2.

Som alla vet skulle karusellen dragit igång igår, och jag ber tusen gånger om ursäkt för eventuella olägenheter denna försening kan ha orsakat. Till mitt försvar hänvisar jag till gårdagens späckade schema, som återgavs i lördagens inlägg här på sidan.
Och inte ens det lyckades jag följa!
Istället blev det sol och bad på några ödsliga klippor - långt borta från mina nytvättade gamla joggingskor som grävts fram och rustats till toppskick. (nåja..)

Hittills har jag alltså uppnått noll resultat. Och imorse var jag inte heller särskilt sugen på att gå ut och springa i solgasset, så efter akupunkturen åkte jag till stallet istället. Ridning är ju en typ av motion det också.
Men joggingskorna står ännu orörda. Ikväll, möjligen. Efter jobbet. Då bör jag hinna ta en promenad åtminstone. Om jag nu inte måste skynda till den där festen på Universitetet...

Inga kommentarer: