torsdag 28 augusti 2008

hann inte

Blev inget spring idag. Jag hann helt enkelt inte.
Gick upp i ottan för att åka och köpa stolar till det magnifika köksbord vi kom över häromdagen. Då vi redan spenderat båda våra skjortor på detta unika och designade bord bestämde vi oss för att skapa en kontrast i det hela genom att låta stolarna hamna på en mildare prisnivå.
Så vi åkte till Ikea.
Vilket faktiskt inte blev fy skam, så hädanefter kommer våra rövar vila på denna skönhet:


Givetvis inte båda våra rövar på en och samma stol. Vi köpte fler förstår ni väl?
Hur som helst passade det utmärkt till lilla svarta bordet och övrig inredning i köket som nu nästan är helt klart. Kände mig mycket stolt efter att jag knåpat ihop stolarna i största hemlighetsmakeri. Lurade nämligen karln min att jag åkte till stallet, medan jag i själva verket åkte hem och storstädade hela lägenheten. Kände mig som en riktig fuling där, som var tvungen att hålla masken när han ringde. Men det verkar som han inte anade någonting!

Efter att jag städat som en tok insåg jag att klockan var dags att göra sig redo för att gå till jobbet. Därav ingen träning.
Men det är nog lugnt. Känner mig så fit nu. Det funkar ändå ska vi se.

Inga kommentarer: