tisdag 12 augusti 2008

tjoflöjt

Idag har jag köpt en sport-bh. Vet dock inte om jag valde rätt. Vägde mellan två och är nu tveksam till om jag borde tagit denna eller den andra. Men vad gör väl det om hundra år?
(Och nu har alla någonting mer att anteckna i intresseboken)

För övrigt har jag ridit idag, och vi kom riktigt bra överrens min lilla sötnos och jag. Mer än man kan säga om sist jag var ute, då vi genomled någon form av utomkroppslig upplevelse. Besatt, skulle man väl kunnat kalla honom. Av någon typ av väsen som helt enkelt paralyserade hela hans kropp och alla sinnen.
Det var läskigt. Och ingenting jag kan jobba bort eftersom det händer ytterst sporadiskt och givetvis aldrig när jag har med mig någon annan för att be om råd och visa vad det är som händer.
Lömska små väsen, det där.

Inga kommentarer: