onsdag 27 augusti 2008

Näst sista träningspasset...

Några få dagar kvar, och imorgon tänker jag springa det sista träningspasset. Har märkt att jag oftast är som piggast i benen efter ungefär två dagars vila, därav denna planering. Jag får bara hoppas jag hinner imorgon, för jag ska både jobba kväll och hinna ut till stallet innan. Vi får se, vi får se.
Skulle även vilja sola solarium, vilket jag aldrig gör, för att vara lite extra snygg i helgen. Karln min fyller år och jag vet fortfarande inte vad jag ska hitta på åt honom.

Anyway. Idag var en helt vanlig dag med en helt vanlig runda. Ökade tempot i intervaller, för att se hur det kändes. Jodå, det kan nog fungera att klämma in springandet på under en timme. Eller någon minut över en timme. Vi får se.
Blev nästan påkörd av en dum bil idag också. Men det var inte särskilt actionfyllt så jag går inte in mer på det.

Inga kommentarer: