tisdag 22 juli 2008

Ökat tempo

Igår blev det en senare tur än vanligt, jag träffade en kompis och fastnade framför msn där jag fick massa ny springmusik av en annan kompis. Så vid niotiden bar det av, men eftersom jag hade lite ont i knät valde jag att ta en kortare sväng. Dock försvann smärtan ganska snabbt, så jag prövade att öka tempot istället, vilket ledde till en något kortare runda men med betydligt högre tempo. Det kändes bra, ganska häftigt att jag faktiskt kan hålla ett högre tempo under en så lång sträcka som jag ändå gjorde. Blev lite stolt!

När jag kom hem plockade jag fram min roller-slide och gled fram och tillbaks tio gånger för att träna magen och allt det där andra som tv-shop lovade skulle bli trimmat som en nyklippt gräsmatta bara man kört i fem minuter. Köpte den visserligen inte på tv-shop för 800 utan på ÖB för en femtilapp. Mig veterligen skiljer sig denna manick inte överhuvudtaget från originalet.
Idag har jag faktiskt träningsvärk i magmusklerna, om än lätt sådan.
Skönt. Eller Schönt.
Fastnade lite framför stekarskolan på 1000 apor igår. Soran Ismail is the one, fan vad jag har fastnat för den där killen. Enda bloggen jag läser ibland, kolla in på www.1000apor.se

Inga kommentarer: