torsdag 10 juli 2008

Pauseeeeeeeee

Blir en pause idag också, med himla massa eeeeeeeeeee... Eller två pause blev det ju, min eftersändning lever sitt eget lilla liv så jag fick båda de senaste numren hem igår. Perfekt läsning på jobbet!
Annars har jag mest suttit o letat bra onlinebutiker, då jag gett mig fan på att hitta en schysst kappa. Gick ju miste om drömkappan i Las Vegas då jag av ren idioti inte ens behagade gå in i butiken eftersom jag redan på förhand dömt ut den som för dyr.
Vilket jag inte har en aning om egentligen. Och hade så varit fallet kunde det mycket väl varit värt det, med tanke på att jag fortfarande grämer mig över att den inte fick följa med hem.

Anyway. Ingen löpning idag. Måste bära hem massa grejer från jobbet, så jag är fullpackad. Igår blev det dock en lite längre runda helt utan påföljder i form av yrsel och annat obehagligt. Kände mig grym. Dessutom verkar den briljanta idén att stretcha hjälpa en aning.
Att jag aldrig tänkt på det förr!

Lite träning har jag ändå fått idag eftersom jag red ett ganska långt pass i den härliga solen. Åtminstone fick min lilla häst springa benen av sig, han blev riktigt lycklig när han fick sträcka ut över ängarna.

Nu ska jag promenera hem med full last. 3 kilometer är ju även det en liten promenad, åtminstone.

Inga kommentarer: